Et godt roll-up-system til den vigtige messe

0

I den virksomhed, hvor jeg arbejder, der fokuserer vi enormt meget på vores udadvendte og synlige tilstedeværelse. Her snakker jeg ikke om marketing eller sociale medier – for den slags virksomhed er vi ikke. Tværtimod så er vi en klassisk B2B-virksomhed, hvor vores styrke er relationen til de andre stakeholders i vores miljø. Af samme årsag så er det netop vigtigt for os, at vi optræder ordenligt, når vi er til messer og lignende events. Fremstår vi uorganiserede og ikke-engagerede, så vil det ganske enkelt smitte af på vores resultater. Med andre ord vinder vi rigtig meget på de messer og andre events, som vi deltager i. Og til disse events kræver vi derfor også, at vores roll-up-systemer og andre stand-elementer er i superhøj kvalitet – både fysisk og visuelt.

 

Du kan måske fornemme, hvor dette bærer hen. Der skal ikke herske nogen tvivl om, at jeg erkender vigtigheden ved eksempelvis roll-up-systemer. Jeg har flere gange fornemmet, hvordan vi har vundet frem på grund af denne holdning til messer og lignende sammenlignet med konkurrenterne. Af samme årsag føler jeg også, at jeg vil dele erfaringen fra vores solide og pålidelige leverandør af disse materialer og elementer.

 

Trykpriser.dk – en samarbejdspartner med styr på tingene

Fordi vi køber vores ting til messer, som eksempelvis små gaver og roll-up-systemer, fremfor at producere dem selv, så sætter vi da også krav til leverandøren. Vi sætter krav, fordi vi ved, hvad vi vil have – og vi har ikke i sinde at skifte leverandør. Trykpriser.dk leverer nemlig præcis det, som vi forventer – hver gang. Det er både målt på kvalitet, priser og levering, ligesom at deres gode kundeservice altid er til stede til at imødekomme eventuelle anmodninger, spørgsmål eller henvendelser. Med andre ord er Trykpriser.dk vores foretrukne leverandør – og jeg slår gerne, som virksomhedsejer, et slag for netop vores samarbejde og kvaliteten heri.

Share.

About Author

Comments are closed.